#1 2008-08-25 00:35:34

Itsygo

Administrator

9446981
Call me!
Zarejestrowany: 2008-08-24
Posty: 4
Punktów :   

Naruto Narutimett Accel 2 FAQ - sekwencie ciosów postaci

podstawowa klawiszologia:

kółko - atak (cios ręką lub nogą).
trójkąt - używany tylko i wylącznie do wykonywania tzw. "ougi" czyli ataków specialnych.
kwadrat - rzut kunai'em/shuriken'em (w zależności od postaci).
X - skok/podskok
krzyżak pada - używany do ruchów postacią.


kombinacje ciosów:

(UWAGA!!, kolejność klawiszy jest ułożona dokładnie tka jak trzeba wykonywać kombonację (przykładowo tył kółko czy kółko tył) w przypadku innego wykonania ciosy mogą sie nie sprawdzić ^^'.

dół, dół (krzyżak pada) plus kółko lub góra, góra plus kółko - jutsu, czyli technika za którą postać placi od polowy do całego paska chakr'y (w zależnosci od postaci). Są postacie których jutsu polegają na przytrzymaniu kółka i puszczeniu w odpowiednim dla gracza momencie, np. Chidori wykonywane przez Sasuke TS czy Sasuke PTS lub Raikiri wykonywane przez Kakshi'ego.
Są także jutsu które przenoszą postacie w animacie i wykonanie jutsu jest od początku do końca automatyczne w przypadku wejścia pełnej kombinacji ciosów potrzebnych do wykonania jutsu.

kółko w kominacji z dowolnymi: dół, góra, lewo, prawo -  daje nam to dłuższą kombinacje ciosów a co idzie za tym szybszą oraz skuteczniejszą w zadawaniu obrażeń postaci przeciwnika., w przypadku gdy zaczniemy "maszować" kółko, cios nabierze większej prędkości oraz dłuższej żywotności w wykonaniu ^^.


tył plus kółko (w przypadku gdy stoimy przodem do przeciwnika) -  rzut, powoduje wyrzucenie przecwnika z bloku ( wniektórzycj przypadków rzut wyrzuca takrze przecwnika z wykonywania juts, zależne jest to od rodzaju jutsu, np. kontra, tych w szczególnosci).


dół plus kółko  - tzw/ "bounce" czyli mocny nieblokowalny atak który robija przeciwnikowi "guard" blok oraz zadaje obrażenia udeżając nim o ziemie i zabierając sporo chakr'y.

[b]góra plus kółko - powoduje wybicie przyciwnika w góre, w przypadku gdy po wykonaniu ciosu dalej przytrzymamy [b]kółko
wejdziemy wraz z przeciwnikiem w animacje w powietrzu która może spowodować spore obrażenia oraz zabrać sporą ilość chakr'y gdy ją przegramy.

trójkąt plus kółko - "ougi" czyli tzw. atak specjalny który wprowadza nas w inną animacje oraz zabiera naszą chakre oraz zadaje obrażenia przeciwnikowi w zależności od poziomu wykonania, oto poziomy jakie są dostępne:

(podstawowy) - zabiera jeden pasek naszej chakry, zadaje ok. 20 obrażeń, czasami więcej (w zależności od postaci)
(rozwinęty) - zabiera dwa paski naszje chakry, zadaje od 40 obrażeń, czasami więcej lub mniej ( w zależności od postaci)
(najmocniejszy) - zabiera trzy paski chakry, zadaje 50 obrażeń lub więcej ( w zależności od postaci)

Niektóre ataki specjalne pozwalają postaci zmienić swoją forme na wyższą (np. Gaara na Shukaku, lub Kimimaro na State2), tlyko wprzypadku gdy postać posyada ową wyższą forme.

UWAGA!!! na początku animacji atakó specjalnych każdy gracz bije sie o prawo wykonania (atakujący) lub zatrzymania (broniący sie) ataku, by do tego doszło obydwoje toczą bój w ustawionej wczesniej kombinacji klawiszy, dostępne są trzy:

- maszowanie jednego dowolnie wybranego przez COM klawisza przy starcie starcia.
- wystukiwanie kombinacji klawiszy także dowolnie wybranych przez COM przy starcie starcia.
- maszowanie gałkami pada (ANALOG).

R2 - blok

maszowane R2 plus L2 - podmiana ciała tzw. "kawarimi", powoduje swoisty teleport przy atakach przeciwnika unikając je.

R1 lub L1 - zmiana przedmiotu w panelu przedmiotów

L2 - wezwanie pomocnika, w przypadku AUTO pomocnik odrazu po wezwaniu atakuje przeciwnika, w przypadku MANUAL należy kliknąć L2 dwa razy by pomocnik zaatakował przeciwnika.

dwa razy X - powoduje skok w kierunku przeciwnika.

dwa razy X plus kółko - powoduje skok w kierunku przeciwnika wraz z ciosem.



Narazie to by było na tyle, jeśli coś przeoczyłem to prosze o zwrócenie mi uwagii.

Offline

 

#2 2008-08-25 11:57:38

Akizu

n00b

4912982
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-08-25
Posty: 2
Punktów :   

Re: Naruto Narutimett Accel 2 FAQ - sekwencie ciosów postaci

Mam kilka pytań odnośnie "ougi":
1)Od czego zależy jaki poziom "ougi" zostanie wykonany?
2)Czy wstukiwanie kombinacji klawiszy ustalonej przez COM decyduje jedynie o powodzeniu/zablokowaniu ataku czy wpływa też na obrażenia?
3)Czy wstukując kombinacje ważne są błędy? (tzn. czy jeżeli wstukamy kombinacje np. 8 przycisków (nie licząc błędnych), ale z kilkoma błędami po drodze to czy jest ona liczona tak samo jak kombinacja 8 przycisków wstukana bezbłędnie?)

Offline

 

#3 2008-08-25 13:16:02

Itsygo

Administrator

9446981
Call me!
Zarejestrowany: 2008-08-24
Posty: 4
Punktów :   

Re: Naruto Narutimett Accel 2 FAQ - sekwencie ciosów postaci

Akizu napisał:

Mam kilka pytań odnośnie "ougi":
1)Od czego zależy jaki poziom "ougi" zostanie wykonany?
2)Czy wstukiwanie kombinacji klawiszy ustalonej przez COM decyduje jedynie o powodzeniu/zablokowaniu ataku czy wpływa też na obrażenia?
3)Czy wstukując kombinacje ważne są błędy? (tzn. czy jeżeli wstukamy kombinacje np. 8 przycisków (nie licząc błędnych), ale z kilkoma błędami po drodze to czy jest ona liczona tak samo jak kombinacja 8 przycisków wstukana bezbłędnie?)

Witam serdecznie ^^ i już odpowiadam na twoje pytania, wieć

po pierwsze:

1) wykonywanie ougi zależy od tego ile mas paskó chakry, przykładowo jesli masz jeden pasek chakry to mozesz wykonac tylko i wyłącznie pierwszy specjal, i na takiej samej zasadzie działają inne ougi.

2) wstukiwanie tych klwiszy decyduje ze storony wykonującego o tym czy uda mu sie wykonać ougi, a ze strony broniącego tego czy uda mu sie wyjsc z ougi wykonywanego przez przeciwnika, z tym ze broniący muszi wystukać przynajmniej 5 symboli więcej niz ty zeby zablokowac i wyjsc z animacji ougi bez szwanku.

3) aby dobrze wykonac jaką kolwiek kombinacje musisz dokładnie wystukać te klawisze któe są potrzebne, jeśli wpierw nacisniesz dobrą kombinacje a potem dołożysz np. dwa razy kółko, to może wyjśc dłuższy cios, ale nic nie zepsujesz, na takiej zasadzie to działa ^^,


czy masz nadal jakieś wątpliwości ?

Offline

 

#4 2008-08-26 10:39:35

Akizu

n00b

4912982
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-08-25
Posty: 2
Punktów :   

Re: Naruto Narutimett Accel 2 FAQ - sekwencie ciosów postaci

Jedyne czego jeszcze brakuje to rozpiska menu głównego, opcji itd. mówiąca co jest co bo gra na razie tylko w wersji japońskiej i na początku ciężko sie połapać. XD

Offline

 

#5 2008-08-26 12:59:05

Itsygo

Administrator

9446981
Call me!
Zarejestrowany: 2008-08-24
Posty: 4
Punktów :   

Re: Naruto Narutimett Accel 2 FAQ - sekwencie ciosów postaci

Akizu napisał:

Jedyne czego jeszcze brakuje to rozpiska menu głównego, opcji itd. mówiąca co jest co bo gra na razie tylko w wersji japońskiej i na początku ciężko sie połapać. XD

Owszem nie ma tego, ale to dlatego iż ten temat poświęcony jest ciosom postaci, dlatego tak sie nazywa ^^'.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wilczki.pun.pl www.forumdlainteligentnych.pun.pl www.avatar-potenga.pun.pl www.ugamella.pun.pl www.arenazerqv.pun.pl